طراحی و اجرا صفر تا صد ساختمان

آپارتمان و ساختمان های مسکونی

یکی از خدمات و تخصص گروه معماری مکعب احداث آپارتمان و ساختمانهای مسکونی  از طراحی تا کلید تحویل می باشد .
طراحی و ساخت آپارتمان
طراحی و ساخت آپارتمان توسط  گروه معماری مکعب انجام می شود، این گروه با بهره گیری از بهترین متخصصین در حوزه طراحی و ساخت آپارتمان اقدام به بازسازی، تعمیرات، ساخت، و زیباسازی انواع آپارتمان می کند.
گروه معماری مکعب با سال ها فعالیت مستمر در عرصه طراحی و بازسازی انواع آپارتمان این تعهد را به مشتریان خود می دهد که با رعایت تمامی استانداردهای مربوط به حوزه معماری فرآیند بازسازی و طراحی آپارتمان را برای مشتریان خود انجام می‌دهد.
جهت برقراری ارتباط با کارشناسان و متخصصین این گروه می توانید در تمامی روزهای هفته از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۸ با شماره تماس  09144459144 تماس حاصل فرمایید.

ساختمان های  تجاری

معماری ساختمان تجاری، شرایط و ضوابط خاص خود را دارد. یک معمار برای طراحی یک فضای مسکونی، باید به مواردی توجه کند که شاید برای طراحی فضای اداری به آن‌ها نیازی نیست یا آن اهمیت را ندارند.

بنابراین قصد داریم شرایط، ضوابط و اصول معماری یک ساختمان یا مجتمع تجاری را بررسی کنیم. در حالیکه طرح‌های معماری بناهای مسکونی به خاطر همه‌گیر بودن، بیشتر مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرند، طرح‌های تجاری گاها با بی‌توجهی مواجه می‌شوند. حتی ممکن است بعضی از مردم خیلی به این مساله توجه نداشته باشند که معماری بناهای تجاری نیز هر ساله تغییر می‌کند و طرح‌های جدیدتر و زیباتری در دنیا معرفی می‌شوند.

ویلا باغ

این روزها بیشتر افراد تمایل دارند تعطیلات خود را در دل طبیعت سپری کنند ؛ به همین علت تقاضای طراحی باغ ویلا و خانه‌ های ویلایی افزایش بسیاری پیدا کرده است.

اما باغ ویلا چیست و چه نکاتی را باید در طراحی وساخت مورد توجه قرار داد؟

با خواندن این مقاله پاسخ سوالات زیر را دریافت میکنید:

 

  • ویلا باغ چیست؟
  • اصول مهم در طراحی ویلا باغ چیست؟
  • اصول مهم در اجرای ویلا باغ چیست؟
  • انواع سبک های باغ ویلا کدامند؟
  • چه عواملی بر هزینه های ویلا باغ موثرند؟

استخر

شنا و آب تنی یکی از محبوب‌ترین ورزش‌ها و تفریحات برای هر سن و سالی به شمار می‌رود. اما شلوغی، ازدحام و محدود بودن سانس‌ استخرهای عمومی ممکن است بسیاری از افراد را از این سرگرمی مفید دور کند. استخر خانگی می‌تواند این مشکل را حل کند و لحظات خوش و مفرحی را در منزل در کنار خانواده‌تان برای شما فراهم کند.

آيا در حیاط خانه خود فضای خالی و مناسبی دارید یا اینکه به تازگی ویلایی خریداری کرده‌اید و قصد دارید تا در حیاط آن استخری بسازید؟ آیا تا به حال به طور کلی فکر داشتن استخر خانگی از ذهنتان عبور کرده است؟ در این مطلب آن چه که در رابطه با طراحی و ساخت استخر ویلایی نیاز دارید را به شما خواهیم گفت.

شما می‌توانید بسته به محیط و متراژ مورد نظر، استخر خانگی دلخواه خود را داشته باشید. ضمن اینکه برای هر مدل برآورد هزینه ساخت را نیز ارائه خواهیم داد تا بتوانید با توجه به بودجه‌ای که در اختیار دارید، تصمیم‌گیری کرده و بهترین انتخاب را داشته باشید.

سوله سازی و ساختمان های صنعتی

وله صنعتی سازه‌ای فلزی با سقفی شیب دار بوده و بر اساس کاربرد‌ها و محاسبات فنی خاصی ساخته می‌شود. این سازه‌ها معمولا برای ساخت ساختمان‌های صنعتی و کشاورزی با دهانه بزرگ به کار ‌می‌روند. این نوع سازه‌ها بنابر کاربرد‌های صنعتی گسترده خود، از نظر طراحی با سایر سازه‌ها متفاوت بوده و شامل انواع قوسی هلالی، تمام قوسی، چند ضلعی، تک دهانه، دو یا چند دهانه با ستون مشترک هستند.

محوطه سازی

در دنیای امروز برای هر چه بیشتر چشمگیر شدن محیط اطرافمان سعی در استفاده از مراحل محوطه سازی والمان ها و پلن هایی داریم که به زیباتر شدن محیط اطرافمان کمک بسزایی کند از این رو برای زیبایی محوطه سازی خود از ساختن نهر و برکه و گل کاری محوطه و باربیکیو استخر و صخره و آبشار و …استفاده می شود که با رعایت نکات ایمنی و اصول صحیح ساخت می توان فضای بسیار دلنشین و چشمنوازی را فراهم کرد.به این عملکرد محوطه سازی یا لنداسکیپ گفته می شود.

نماسازی

مای ساختمان ترکیب توان مهندسی فن آوری های نوین ، تجربه ، هنر، خلاقیت و استفاده از عناصر بصری و دیداری در کنار یکدیگر است و هنگامی که بر مبنای اصول و هارمونی طراحی شود ، علاوه بر جذب نگاه دائمی مخاطب ، می تواند فارغ از محدودیت های زمان و مکان ، به اثری جاودانه تبدیل شود. نمای ساختمان  همانند لباس ، معرف هویت و شخصیت ظاهری یک ساختمان محسوب می شود ،که سیرت داخل یک ساختمان را هم به ما نشان می دهد.